Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:46 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Arbejd videre på et visitkort og få 200 kr.

Hej,

Jeg har lavet et visitkort, som jeg gerne vil gøre mere spændende. Kan nogen af jer hjælpe med at videre udvikle det...

Jeg tror kun der mangler en god baggrund...måske?

Håber nogen kan hjælpe. Det visitkort jeg bruger, bliver vinderen af 200 kroner.

ps. Jeg kan ikke helt huske om man godt må give penge herinde? Har man nogen regler om det?

Hvis man arbejder videre på brevpapir, visitkort, og flyer vil jeg naturligvis give mere. Det er op til den enkelte om de gerne vil. Men visitkort er i første prioritet.

Jeg mangler nemlig lige den sidste touch som gør det unikt.

/tak for opmærksomheden
//Convinius
Avatar billede bredker Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:49 #1
du må godt give penge for arbejdet , men så må du ikke give point
kun en af tingene
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:49 #2
Jeg vil godt prøve vis du sende det visit kort til min mail mailto:padden@esenet.dk

Jeg vil prøve, du skal bare skrive hvilken slags bg du vil ha, da jeg arbejder meget med Textures/Baggrunde i Photoshop. Smid en mail forbi det skader ik :D
Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 01:07 #3
okay så giver jeg point til mig selv til sidst. Men egentlig vil jeg da gerne belønne de andre for et forsøg hvis nu der er mange der vil prøve?

Men ham der "vinder" får penge og kun penge, det er vel en ok deal :-)
Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 01:21 #4
Jeg har sendt dig alle 3 dokumenter...visitkort, brevpapir og flyer.

Du må gerne vurderer hvor god flyeren nu er!
Avatar billede tt-dk Nybegynder
05. oktober 2003 - 01:22 #5
du må også meget gerne skrive en mail til mig på th@websolutions.dk om hvordan du gerne vil have dit visitkort samt hvad der skal stå på det osv. ?
Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 01:29 #6
Forresten....nu i er i gang...så vil jeg have at visitkortet er på 2 sider. dvs. bagsiden skal indeholde et eller andet...
Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 01:42 #7
Nu kan jeg se stjerner for mig...måske skulle jeg sove og vi ses i morgen.
Avatar billede cygnet Praktikant
05. oktober 2003 - 08:22 #8
send også gerne til ks@cygnet.dk - vil også meget gerne komme med et bud
Avatar billede designtrolden Nybegynder
05. oktober 2003 - 09:01 #9
Jeg vil da også gerne komme med et forslag - så hvis du gider sende mig en mail johansen_karsten@hotmail.com så er det bare top nice!-)

Btw. og hvis du også kunne fortælle mig lidt om hvad du ska bruge kortene til (hva du gerne vil ha der skal stå på dem) vi ka jo lige så godt lave det ordentligt første gang, ikk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
05. oktober 2003 - 11:47 #10
Jeg er med på den:

post@rasmuslind.dk

Venlig hilsen
Rasmus
Avatar billede blach Nybegynder
05. oktober 2003 - 12:06 #11
Jeg er også klar på den, bare send mig en mail:
rbg@rasmusblach.dk
Avatar billede rangerbs Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:49 #12
kontakt mig på TBC-strike@ofir.dk så vil jeg godt give et forsøg

andre ting jeg har lavet kan ses her http://jeppedk.1go.dk

mvh Ranger
Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 19:38 #13
Så har i vidst alle fået dem......held og lykke. Det ser ud til at i har nogen talenter. - Jeg så lige dit site Rangerbs...flot flot!
Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:08 #14
TBC-strike@webmail15.ofir.dk - kom tilbage til mig .
Avatar billede rangerbs Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:09 #15
tak for det :D

min mail er kun > TBC-strike@ofir.dk < ikke TBC-strike@webmail15.ofir.dk

mvh Ranger
Avatar billede convinius Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:20 #16
ja men kan din mail klare 1 mb ?
johansen på hotmail kan ikke klare 1 mb desværre!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:29 #17
Jeg har ihvertfald ikke modtaget noget endnu, men hvis du har MSN kan du også add'e mig på TBC-strike@ofir.dk

ellers kan du prøve at sende det lidt efter lidt :D

mvh Ranger
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:11 #18
Hvis det ikke er for sendt vil jeg godt komme med et tilbud i løbet af de to næste dage... du kan sende det til mig på mail: sazo@sol.dk

//GG
Avatar billede convinius Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:21 #19
Jeg synes det er lidt sjovt ...at mindst 5 har fået mit visitkort uden at have gidet at give mig feed back.
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:35 #20
Hvis du sender det til mig har jeg noget til dig om 2 dage... skal lige have givet det til min grafiker... min mail er stadig sazo@sol.dk eller sazo2@sol.dk som er den du kan finde mig under msn på...

//GG
Avatar billede convinius Nybegynder
06. oktober 2003 - 18:24 #21
så er den sendt til dig også game-galaxy
Avatar billede cygnet Praktikant
06. oktober 2003 - 19:58 #22
Avatar billede armena Nybegynder
06. oktober 2003 - 21:22 #24
Hvis du lige sender dit visit kort til min email, kan jeg ogsaa lige kigge paa det :)
Armen@alawork.dk

MVH.
ArmenLA
Avatar billede convinius Nybegynder
08. oktober 2003 - 13:19 #25
Jeg vælger Rangerbs...så han får pengene. Altså de 200 kroner.

Men Cygnet, du har gjort noget....du fortjener mindst 30 point.
Var jeg en rig mand havde du også fået noget får det!
Men jeg er ludfattig :-( øv...
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
08. oktober 2003 - 18:18 #26
øv øv... her er ellers mit forslag: http://www.mathias.spasserne.dk/visit.gif

//GG