Avatar billede betax Nybegynder
04. oktober 2003 - 19:51 Der er 6 kommentarer

liteon brænder 48/12/48 den vil ik brænde

jeg har en liteon brænder 48/12/48, når jeg går ind i nero for at brænde en cd stoper den ved 5% og der sker ikke noget. Nogen der ved hvad man kan gøre eller er den færdig??
jeg har prøvet at reinstallere og prøvet at bruge easy cd creator 6 men intet hjælper?

har hørt folk snakke om det kan være noget med dens firmware kan det ? og hvordan fikser man det
på forhånd tak
Avatar billede lille_o Nybegynder
04. oktober 2003 - 22:37 #1
Gør den det også hvis du brænder ved lav hastighed?
Avatar billede betax Nybegynder
05. oktober 2003 - 08:16 #2
ja det gør det jeg har godt nok 40 X speed cd'er men har prøvet at brænde ved 16 x speed hjælper ik
Avatar billede jvnega Nybegynder
05. oktober 2003 - 17:07 #3
Hvilket bundkort har du???
Avatar billede betax Nybegynder
05. oktober 2003 - 18:58 #4
har et gamelt k7 bundkort, men ser ud til at jeg kan brænde ved 4 x ved ik hvorfor den siger ihvertfald ik fejl
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:57 #5
Er den jumpet korrekt?.

Jeg har nu haft 4 liteon brændere, der alle havde problemer med at brænde. De er alle testet defekte. Nu bruger jeg kun MSI brændere, og det virker uden problemer.

Jeg har selv prøvet at opdatere firmwaren engagn, og det afstedkom at brænder virker, men at diskettedrev stod af.
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
09. januar 2004 - 01:38 #6
ehh er her ingen hjemme?