Avatar billede ekung Novice
03. oktober 2003 - 17:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design af site og logo

Jeg ønsker et site der grafisk ser enkelt og æstetisk ud (eks. som www.ecophon.dk). Er der nogen der kan lave et lignende site med mouseover effekt o.l. Jeg har fundet billeder som kan bruges.

Ydermere ønsker jeg at få designet et logo som også på en enkel måde illustrere et samlingspunkt. Ellr jeg skal måske oprette et seperat spørgsmål omkring logoet ?

Jeg håber nogen er interesseret !
Avatar billede cdc Novice
03. oktober 2003 - 17:10 #1
Tror det bedste ville være at starte med et logo, og så kunne man lave designet efter dette, så man kunne se farver, linier osv
Avatar billede ekung Novice
03. oktober 2003 - 17:24 #2
Fint med mig. Jeg har gjort mig nogle tanker omkring logoet. Domænet hedder www.ourplace.dk og jeg havde forestillet mig at navnet var en del af logoet.....Det vigtigste er at det er enkelt, let og på en eller anden måde symbolisere "samlingspunkt".......Nogen forslag ?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:55 #3
bare et lille forsøg på et logo
http://jeppedk.1go.dk/ourplace.html

mvh Ranger
Avatar billede ekung Novice
05. oktober 2003 - 12:31 #4
Ranger:
Fede detaljer....LIge hvad jeg gik efter. Jeg vil gerne have skrifttypen til at være lidt mere enkel eller traditionel. Ydermere skal der gerne stå "Ourplace.dk".

Hvilket program laver du det i?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:32 #5
Det er lavet i photoshop 7.0

retter det lige lidt til når jeg kommer hjem fra arbejdet :D

mvh Ranger
Avatar billede ekung Novice
06. oktober 2003 - 15:43 #6
Fedt, det glæder jeg mig til at se!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:28 #7
så har jeg ændret skriften
http://jeppedk.1go.dk/ourplace2.html

mvh Ranger
Avatar billede ekung Novice
06. oktober 2003 - 16:34 #8
Perfekt. Meget tilfredsstillende. Kan du maile mig filen på diverse@ourplace.dk ?

Har i øvrigt set dit design på www.jeppedk.1go.dk og er meget imponeret...Hvormange point skal du have for at lave et site for mig, hvis jeg har alle informationer omkring det ?
Avatar billede ekung Novice
06. oktober 2003 - 16:36 #9
Tryk lige "Svar" engang....du har indtil nu kun kommenteret det, og jeg kan derfor ikke give dig pointene.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:02 #10
Mange tak :D

men jeg må desværre melde fra mht. til at lave et helt design for point.

det tager tid at lave et komplet design og så meget går jeg heller ikke op i det point :D
men du kan altid kontakte mig på TBC-strike@ofir.dk hvis det er en betalt opg.

mvh Ranger
Ps: mail sendt ;)