Avatar billede vesperillo Nybegynder
03. oktober 2003 - 15:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk farligt??

Hejsa
Lige investeret i en trådløs 3Com gateway
http://www.3com.com/prod/dk_DK_EMEA/detail.jsp?tab=features&sku=3CRWE554G72
, men nu læser jeg lettere forskrækket denne nyhed fra Comon :
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=15327

Er der nogen der ved hvor farlig sådan en stråling egentlig er? Nogen der kender til stråling fra 3Coms produkter?
Avatar billede chalde Seniormester
03. oktober 2003 - 15:43 #1
Avatar billede kenp Novice
03. oktober 2003 - 15:49 #2
uden at have læst hvad chalde har lagt, vil jeg sige ikke mere end en microbølgeovn! (samme frekvens)
Avatar billede chalde Seniormester
03. oktober 2003 - 16:04 #3
"Manufacturers of Wireless Networking products design their products to operate within the guidelines of these standards and recommendations and, therefore, are considered safe."

kenp -> Tror du har ret. Medmindre microbølgeovnen er en prototype :-)
Avatar billede kenp Novice
03. oktober 2003 - 17:55 #4
chalde ->så skal du ikke komme forbi min microbølgeovn (for der dur mit trådløse når den køre *GG*)
Avatar billede tsolsen Nybegynder
05. oktober 2003 - 16:11 #5
Comon har ikke styr på deres tal!
Comon angiver en stråling som er større (100,5mw) end  den max tilladte effekt (100mw) Man skal selvfølgelig ikke sove med en tændt antenne i øret,men ved alm. brug er der næppe belæg for nogen risiko

TSO
Avatar billede vesperillo Nybegynder
05. oktober 2003 - 17:56 #6
thx folkens!
Kyl et svar ind, chalde. Du får points i denne omgang.
Avatar billede chalde Seniormester
06. oktober 2003 - 08:42 #7
Ok :-) Takker!
Avatar billede jxhello Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:00 #8
Man kan vende det om..

Hvad er sende effekten på WLAN ? og på en mobil telefon ?

Jeg mener at effkten på en mobil telefon er langt højere, og så holder man den lige op til hovedet (og render i øvrigt rundt med den)