Avatar billede krask Nybegynder
03. oktober 2003 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende menupunkt

Jeg har en Office Installation hvor der mangler Rules Wizard som menupunkt, man kan heller ikke finde det, hvis man går ind under Customize... Det er en WinXP og OfficeXP, kan nogen hjælpe
mvh Kirsten
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:33 #1
Prøv at lave en rep af din Office. Kom cdén i, så vil den installere sig, finder ud af at du har det i forvejen. Du får så tilbuddet om at rep. eller tilføje nogle ting. Tilføj vælg brugerdefineret, sørg for at du har vinge i det hele, også alle værktøjer og alle (ja nu kan jeg jo ikke huske hvad det sidste punkt hedder) men hvis du installere alt så skulle du få det hele med.

Opdater derefter via WindowsUpdate og Office så du får de nyeste servicepacks.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 00:05 #2
Måske skulle du prøve dette forslag, selv om det kun er et punkt du ser ud til at mangle.

http://www.mvps.org/word/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 00:30 #3
Du har nok kigget og ikke fundet dem her, men jeg skriver det alligevel.

Under customize
fanebladet Commands
Categori = advanced
commands nr. 9 er = Rules Wizard

og under Tools ligger punktet organize som nr. 24
Avatar billede mile Juniormester
09. oktober 2003 - 12:32 #4
Outlook XP

Hjælp
Om Microsoft Outlook
Deaktiverede elementer
Markér det der måtte være i boksen og klik på "Aktiver".
Avatar billede krask Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:01 #5
Dette punkt findes ikke i regedit i vores installation
Avatar billede krask Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:02 #6
Desvære "mile" der er ikke nogle deaktiverede elementer
Avatar billede krask Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:06 #7
Til Hov-sa! Vi har prøvet både afinstallation og geninstallation af Office-pakken og vi har de nystes servicepacks på. Under vores Customize findes der ikke en advanced categori og punktet mangler under Commands