Avatar billede thesphinx Nybegynder
02. oktober 2003 - 14:57 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af counterstrike design.

Jeg har lavet et lille forslag til en counterstrike side den kan dog vist også bruges til andre skydespil.
Nå men jeg skulle lige høre hvad i mener om den, der er ingen indhold da det skulle have været lavet til en der alligevel ikke ville betale for det..:)
Adressen er her: http://www.web-town.dk/counterstrike1/
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:01 #1
Lidt meget grønt. Jeg ville synes bedre om det hvis der f. eks var lidt mere orange i bunden - når du altså får tekst på.
Avatar billede thesphinx Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:04 #2
Ja, der kunne placeres en bar i bunden hvor der er lidt farve på..
Avatar billede exp Juniormester
02. oktober 2003 - 15:10 #3
Og det er også nemmere at bedømme når der er lidt indhold på det ;-)
Avatar billede khalus Nybegynder
02. oktober 2003 - 17:46 #4
det er da ikke for grønt! det er fint.
måske anden baggrundsgrafik på menutop/bokstop?

et fedt design med en gennemgående grøn farve, men det er smag og behag!
Avatar billede zeddik Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:26 #5
Jeg syntes det er rigtig fedt... Jg har intet at indvende... Flot arbejde :D
Avatar billede thesphinx Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:11 #6
Der er mange forskellige meninger. Men jeg er da tilfreds med kommentarene.
Nu går så bare jagten på nogen der kan bruge det;)
khalus og zeddik smid lige et svar så får i et par point..
Avatar billede tullejr Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:52 #7
Sitet virker IKKE korrekt i mozilla ELLER opera :|
Avatar billede khalus Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:56 #8
svaar