Avatar billede reptilenet Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:53 Der er 1 kommentar

Hmm hjælp tak

hejsa jeg har sat mig for at lave min side om og jeg har lavet et udkast http://reptilenet.dk/Design2.JPG kom med endelig med noget hvis der er noget der skal laves om
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:44 #1
adr ækle fugleedderkopper - s***
Er et godt banner - ser seriøst godt ud. Hvilken sw har du brugt - photoshop eller ???

er lidt svært at komme med en hel masse kommentarer ud fra et billede

du skal passe på at siden ikke bliver for mørk. Ved ikke hvordan du har tænkt dig at placere indholdet på siden. Hvis du vil bruge en hvid font, skal du passe på, at det er anstrengende for øjnene at læse

Læg noget indhold på siden - og upload den, så vil jeg gerne komme med flere bemærkninger