Avatar billede bramming Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:47 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Er det muligt at opgradere på 3630?

Hej exp.

Jeg har en Compaq iPAQ, og kunne godt tænke mig en lidt bedre version af windows, nemli den der xp Håndholdte version til den!

Kan de lade sig gøre??

>> Bramming
Avatar billede bullfaegter Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:33 #1
yep! det kan det, jeg har selv en iPaq 3660. oprindeligt havde den windows CE 2000, men så fik jeg den opdateret til 2002 hos min ven. Jeg tror du kan finde prisen på 2002 på www.hp.dk, det skal så lige siges at der er udkommet et 2003, men det er vist kun til PDA'er med indb. telefon.
Avatar billede bramming Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:36 #2
Okay lyder godt!
Hmm du siger en 3660?? Jeg skrev en 3630 en fejl eller så du det ikke??
Hvad med afspilning af små video sekvenser kan det lade sig gøre??
Avatar billede bramming Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:39 #3
Glemte en ting, når man nu opgradere til win2000 (XP version)Kan den så stadig kører GPS ved hjælp af den der man sætter den ned i Ipaq'en?
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
01. oktober 2003 - 22:09 #4
3630 kører oprindeligt Pocket PC 2000 men kan opgraderes til Pocket PC 2002 (http://www.pocketfreak.dk/UpgradeIpaq/upgradeipaq.html) men ikke til Pocket PC 2003 (http://www.pocketfreak.dk/tips/ppc2003.html).

Din Windows-stationær version har ikke spor med resten at gøre, men Outlook 97 og højere skal du bruge.
Avatar billede bramming Nybegynder
01. oktober 2003 - 22:49 #5
pocketfreak.dk << Okay det vil sige jeg kan få det "out-look" som der er i det første link du har givet mig!?

HVad med GPS'en??
Avatar billede basilmus Nybegynder
02. oktober 2003 - 00:17 #6
En compaq 3660 er nøjagtig den samme model som 3630, eneste forskel er at 3660 kommer standard med 64MB ram istedet for 32MB i 3630.

Hvis du vil se små video sekvenser på din 3630 skal du hentet et program her: http://www.mpegtv.com/wince/pockettv/
det er helt gratis.

Jeg kører TOMTOM GPS på min 3630 med pocket pc 2002 uden problemer!!
Avatar billede bramming Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:01 #7
Tak for den gode hjælp...
Avatar billede bullfaegter Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:18 #8
men før man kan bruge TOMTOM til noget skal man vel have en GPS jacket til iPaq'en. eller tager jeg fejl?

Forresten så bruger jeg selv pockettv, det fungerer rigtigt godt og kan helt klart anbefales.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2005 - 19:32 #9
du behøver ikke en jacket for at få gps ,man skal have et kabel der sættes i bunden af ipaq´n som deler sig i 2

1 stik til cigar tænderen i bilen
og 1 stik til gps´ som ligger i forruden

du kan finde kablet hos fx pdaland.dk eller pda shoppen