Avatar billede nobody85 Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er mit AGP slot brandt af?

Hej...
En lukkede jeg min comp ned som altid. Så næste dag da jeg skulle tænde den, så kom der ikke noget grafik på min skærm.. Så prøvde jeg at reset BIOS, men hjalp ikk..!!! Så prøvede jeg at skifte Grafikkort, men det hjalp hellere ikke. :( så prøvde jeg at smide et PCI Grafikkort i så kom der lige pludslig grafik. men min comp vil kun starte op i Safe-Mode.
Hvad kan der være sket det er nemlig lidt nederen.. Er mit Bundkort færdigt..??
Avatar billede c-holst Novice
01. oktober 2003 - 13:05 #1
kunne lyde sådan. det at den kun vil starte op i safemode, er sikkert et opsætningsproblem i din bios. eller kan skyldes at noget er galt på bundkortet
Avatar billede nobody85 Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:08 #2
okay.. lyde ikke behaligt så skal jeg ud at købe nyt.!
Avatar billede c-holst Novice
01. oktober 2003 - 13:11 #3
vent og se om der kommer flere bud inden haster videre
Avatar billede nobody85 Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:15 #4
ja det gør jeg også.. for jeg er lidt i penge nød, men hvis jeg skal ha nyt så bliver det et Epox EP-8RDA3+ men jeg er ikke sikker endnu
Avatar billede schred Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:41 #5
Prøv evt. at købe noget brugt hvis du er i pengemangel, du kan spare en del, og samtidig få noget af udemærket kvalitet.
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 23:36 #6
har du fået det op at køre?

vi hører gerne hvordan det går med dit problem
Avatar billede nobody85 Nybegynder
02. juni 2004 - 10:40 #7
købte nyt bundkort og så viste det sige at et kompenet var brandt af som jeg fik skiftet mød billigt så nu køre det igen.. Så lukker