Avatar billede dax Nybegynder
30. december 2000 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

importere filer i visual cafe

Hej

Jeg har brug for at importere noget der hedder netscape.javascript.JSObject og som ligger i en *.jar fil der hedder jaws.jar

Jeg har brugt 3 uger på at lave en applet, jeg skal kalde en fkt i javascript vha ovenstående og hvis der er en der kan hjælpe mig får man alle mine point. svar ASAP
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. december 2000 - 14:08 #1
nu er jeg ik den størst haj til java,
men kan du åbne begge filer som txt format?
- så kunne jeg forrestille mig at du kunne copy paste din text fra a til b.
-
max 8-)
Avatar billede stigc Nybegynder
30. december 2000 - 15:05 #2
så simplet er det:

import netscape.javascript.*;
import java.applet.*;
import java.awt.*;
class MyApplet extends Applet {
    public void init() {
        JSObject win = JSObject.getWindow(this);
        JSObject doc = (JSObject) win.getMember(\"document\");
        JSObject loc = (JSObject) doc.getMember(\"location\");

        String s = (String) loc.getMember(\"href\");  // document.location.href
        win.call(\"f\", null);                  // Call f() in HTML page
    }

og så skal dit applet tag se sådan her ud:

<OBJECT classid=\"clsid:8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93\"
    width=\"200\" height=\"200\" align=\"baseline\"
    codebase=\"http://java.sun.com/products/plugin/1.3/jinstall-13-win32.cab#Version=1,3,0,0\">
    <PARAM NAME=\"code\" VALUE=\"XYZApp.class\">
    <PARAM NAME=\"codebase\" VALUE=\"html/\">
    <PARAM NAME=\"type\" VALUE=\"application/x-java-applet;version=1.3\">
    <PARAM NAME=\"MAYSCRIPT\" VALUE=\"true\">
    <PARAM NAME=\"model\" VALUE=\"models/HyaluronicAcid.xyz\">
        No JDK 1.3 support for APPLET!!
</OBJECT>

se her:

http://java.sun.com/products/plugin/1.3/docs/jsobject.html
http://www.eksperten.dk/spm/31076

Men det kræver jo at brugeren downloader dette plugin!

Kan du ikek kalde den anden vej? Altså fra javscript til JAVA, da det sagtens kan lade sig gøre?
Avatar billede stigc Nybegynder
30. december 2000 - 15:16 #3
Men det ved du jo nok:

du skal sætte classpath for JAWS.JAR

i DOS skriver du:

set classpath=c:\\jdk1.2.1\\jre\\lib\\jaws.jar

eller hvor den nu ligger!
Avatar billede stigc Nybegynder
30. december 2000 - 17:21 #4
hvis du ikke gør det fra dos så kig på:

\\VisualCafe\\Bin\\sc.ini
Avatar billede dax Nybegynder
30. december 2000 - 20:07 #5
Jeg bliver nok nødt til at svare på mit eget spørgsmål.. Det man skulle gøre var at gå ind i tools->Environment Options->Internal VM ->New og så tilføje Jaws...

Desværre men det var ikke hurtigt nok..