Avatar billede zipper20 Nybegynder
29. september 2003 - 17:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Domæne registrerings formular

Heyzan... jeg har flyttet et domæne for en kammerat til cliche, men ingen stede står der hvor eller om jeg skal udskrive en domæne reg. form.. ligesom når man opretter et domæne... skal man ikke det mere eller har jeg misset det ?
Avatar billede power.dk Nybegynder
29. september 2003 - 17:42 #1
Pr. 01.08.2003 skal man ikke underskrive redel. der kommer en e-mail fra DK-Hostmaster hvor du skal godkende det og så virker det ved næste opdatering
Avatar billede zipper20 Nybegynder
29. september 2003 - 17:43 #2
Nå, okay... der kan man bare se... mercí...
Avatar billede power.dk Nybegynder
29. september 2003 - 17:44 #3
Skulle måske være et svar :)
Avatar billede spontek Nybegynder
29. september 2003 - 17:54 #4
Det skal du. Kan du ikke finde den hos Cliche kan du udfulde denne: http://spontek.dk/redelegering.htm
Avatar billede spontek Nybegynder
29. september 2003 - 17:55 #5
Ved adresse for udbyder skal du skrive:

Cliche.dk A/S
Tigervej 31
DK-4600 Køge
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. september 2003 - 20:21 #6
spontek> oldtid...

zipper20> Du skal gøre det online, men INDEN du kan redelegere et domain _SKAL_ det svare på nameserveren, det betyder at cliche skal havde det opsat på deres nameserver før du kan redelegere.. er det det, så går ud ind her.:

http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=252&action=cmsview&language=da&

Online redelegering -videre-
udfyld dit domain -videre-
indtast nameserver 1 og 2 (som er ns1.cliche.dk / ns2.cliche.dk) -videre-

Så skriver den gamle udbyders nameserver og ny udbyders nameservere -bekræft- også er det iorden.

Så vil den email der er under fuldmægtig få en mail denne mail indeholder et link der skal godkendes - dagen efter er det flyttet.
Avatar billede spontek Nybegynder
30. oktober 2003 - 21:15 #7
Lukketid?