Avatar billede kobe14 Nybegynder
29. september 2003 - 17:19 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Skod ping i CS

Jeg har spillet CS i lang tid efter hånden...
Nu hvor 1.6 er kommet tænkte jeg osse lige at formatere fordi jeg osse havde en masse andet lort på pc'en...
Efter jeg havde formateret instalerede jeg alle de programmer jeg skal bruge... Så når jeg skulle spille lidt cs, så kom min ping på 200+. Det synes jeg ikke er morsomt.

Før jeg formaterede var min ping på 50, men den begyndte at blive dårligere. (det er en af de grunde jeg ville formatere)

Nu vil jeg spørge: Hvordan for jeg min ping ned. (har lukket alle programmer der skulle bruge en hel masse af min internet forbindelse Som er 512/128)

Og så kunne i godt lige ligge et link til hvordan man for de der 100 fps?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
29. september 2003 - 17:34 #1
Er der ingen der ved noget om CS herinde????
Avatar billede kobe14 Nybegynder
29. september 2003 - 17:38 #2
Hmm... Jeg tror at der her ikke bliver noget...
Avatar billede fangel Nybegynder
29. september 2003 - 17:39 #3
jo - der er en masse lamere der ved noget om det men da:

1) E hovedsageligt er om IT (aka programmering/virus/programmer osv) og ikke omkring spil, er der ikke så mange af de rigtigt aktive der ved noget om det

2) dem der ved noget om CS holder mere til på spilleforumer

3)...

4) Profit! (sorry - south park)

er der ikke så mange der er mange af de CS intereserede (at man gidder) der er sindsygt aktive herinde- og derfor læser alle spørgsmål inden for 15min

---

ang. 100fps - prøv at søg... det har nok været oppe 30.000 gange på eksperten allene!

Morten
Avatar billede dooleys Nybegynder
29. september 2003 - 17:41 #4
Hvis du går ind i menu'en "monitor" kan de se at der er noget der kører rimlig hårdt på den forbindelse.. det skal du bare deaktivere ;) .. problem løst
Avatar billede dooleys Nybegynder
29. september 2003 - 17:42 #5
fps = bedre gfx kort.. kører selv med gforce 3 ti 200 128 ddr.. det ikke nok mere.. blev nød til at clocke lidt med powerstrip... husk fps_max 150 i console
Avatar billede rangerbs Nybegynder
29. september 2003 - 17:57 #6
kobe14 -> faktisk tror jeg at du skal prøve at lukke alt online i processeren inden du går ind og spiller... (virker hos mig)
Det er også et problem jeg har fået for nylig

mvh Ranger
Avatar billede kobe14 Nybegynder
29. september 2003 - 18:55 #7
Det var sku osse det ejg havde håbet åp... men nej.. prøvede at lukke alt andet der bruger inettet end: Steam AntiVirus og  Firewall
Avatar billede kobe14 Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:38 #8
Ingen der har nogle forslag??? Please
Avatar billede nasp Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:07 #9
Jeg tror det er efter du har hentet 1.6 og det er det som får din ping til at stige jeg tror ik det har noget med din comp eller linie at gøre tror bare det er frodi steam er og bliver skod
Avatar billede brops Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:27 #10
der var engang en klog man der sagde: "steam er skabt af gud, som forbandelse over alle CS-spiller :)"

og sådan skete det Steam kom, så og gik ned... :D

men for beder ping tjek hvilke ting der suger på dit net... luk mirc, msn, skybe, ventrilo, mm så skal det nok hjælpe det gjorder det for mig...
Avatar billede tynsk Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:45 #11
Well, nu prøver vi lige det som er blevet sagt 5000 gange før:
juster følgende til passende værdier, du kan gå ud fra dem jeg har skrevet som standard.

cl_updaterate "101" //skal spænde sammen med din forbindelse
cl_cmdrate "101" // Skal være lig din fps
fps_max "101" // max fps
fps_modem "0" //dunno
Og for guds skyld slå vertical sync fra i din gfx-driver, eller overskriv dine refreshlocks med et pogram, der snildt kan findes på google(Hvis du har 60fps).
Avatar billede kobe14 Nybegynder
02. oktober 2003 - 13:51 #12
Tynsk har ikke ret. men d andre for poing.. min ping er nu på ca. 100... hvilket er en forbredring mod den rigtige vej.
Avatar billede tynsk Nybegynder
03. oktober 2003 - 22:44 #13
Du accepterer svar fra en der blot siger at steam er skod, og en anden der beder dig om at disable steams forsøg på at opdatere, hvliket tager et par minutter højst...
ok så....