Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
28. september 2003 - 22:03 Der er 8 kommentarer

logger af selv

hejsa
jeg har et mindre problem når jeg skal chatte på nettet, når jeg chatter på jubii eller netdate, eller dating logger min pc selv af efter ca. 5min når jeg er kommet ind i chat rummet, og så lukker hele siden ned, hvad går der galt???????
ps. jeg har xp og java installeret.
på forhånd tak.
mvh. rené
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. september 2003 - 00:35 #1
Har du tjekket for virus og spyware, ellers skal du gøre det allerførst. Du kan onlinescanne for begge dele her: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm Til venstre ligger X-Cleaner for spyware, til højre Panda for virus.
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
30. september 2003 - 10:40 #2
er der slet ingen der har det samme problem????????????
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:21 #3
nu har jeg snart prøvet alt, det kan da ik være rigtigt, der må da være noget man kan gøre.
mvh. rené
Avatar billede pchl1990 Nybegynder
07. oktober 2003 - 09:51 #4
JEg vil tro at du skal opgradere dit internet Explore,
Det kan du gøre fra Microsoft´s hjemmeside
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
05. november 2003 - 23:43 #5
jeg venter stadig på løsningen til dette indlæg, er der slet ingen computerhajer her inde.
mvh. rené
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. november 2003 - 23:48 #6
Men har du prøvet de forslag, vi manglere da noget respons fra dig.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. november 2003 - 23:48 #7
Så må du vente længe, eller prøve noget af det der er foreslået, og fortælle hvad du har prøvet og hvad der skete ved det.
Vi kan ikke hjælpe dig hvis du ikke hjælper til selv.
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
07. november 2003 - 23:30 #8
ja jeg har tjekket for virus, og har enda haft min hd ude af min bærebar, så en pro kunne tjekke den for virus, og jeg har ik virus på min pc, jeg har oz installeret xp igen fra ny, og opgraderet min explore, og har snakket med stofanet som er min udbyder, og de kan heller ik hjælp, der er ingen andre der har samme problem hos stofa siger de, men et eller andet er der galt ved jeg, men hvad???? , jeg har haft min pc i 2 år, og den er ik gået kold en eneste gang den har virket perfekt, ingen fejl meddelser fra xp eller noget andet, men det er kun det lille problem med at den logger af når jeg chatter.
mvh. rené