Avatar billede grundstad Nybegynder
28. september 2003 - 18:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

com starter af sig selv

min ven har et problem hans com starter af sig selv efter 3-4 min når han har slukket den.
hvad kan det være.    på forhånd tak
Avatar billede kennyb Nybegynder
28. september 2003 - 18:45 #1
Sidder den i et netværk?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. september 2003 - 18:46 #2
hvilket styrer system..?
prøvmed en sfc /scannow...med cdén i..O)
Avatar billede kennyb Nybegynder
28. september 2003 - 18:46 #3
kan det ikke være noget WAKE-ON-LAN
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. september 2003 - 18:53 #4
jo sagtens, og det er det sikkert osse, det skal slå´s fra i Bios..O)
Avatar billede grundstad Nybegynder
28. september 2003 - 19:05 #5
ok den der bios, køber jeg. skal ind forbi imorgen så prøver jeg for han kan ikke selv.
den køre XP og ja den sider i netværk men netkable har været ude og det hjælper ikke noget der tro jeg det er i biosen. (det hvade jeg tænkt på om det kunne lade sig gøre)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. september 2003 - 19:08 #6
den står til "wake up on lan", og det er lige meget om stikket er taget ud,slå det fra.
Men check lige for virus, anyway..:O)
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede grundstad Nybegynder
28. september 2003 - 19:28 #7
ok så er det,det. men jeg har install avg for ham og den fant ikke noget.
men jeg kommer tilbage imorgen og giver svar tilbage, for han kan ikke selv slå den fra i bios, som sagt. :-)