Avatar billede loffer Nybegynder
28. september 2003 - 17:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hjemmeside

Mangler en der kan hjælpe mig med en Hjemmeside.
Der skal være en grafisk admin side hvor jeg kan gå ind og uploade billeder og tekst på brugersiden.
Lidt ligesom denne her.
http://15414.buildyourownportal.com
http://15414.buildyourownportal.com/admin
[Login]
Brugernavn: user
Password: passme
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
28. september 2003 - 17:11 #1
Prøv at kigge på surftown.dk - men ud over det findes der mange open source Content Management Systemer, som det du er på jagt efter hedder.
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2003 - 18:06 #2
søger du noget gratis der er lige til at lægge op - søger du hjælp til hvordan du kommer igang - eller søger du en der mod betaling vil lave noget specifikt til dig?
Avatar billede loffer Nybegynder
28. september 2003 - 18:09 #3
Okay hvor finder man då de bedste open source Content Management Systemer??
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
28. september 2003 - 18:18 #4
Avatar billede loffer Nybegynder
28. september 2003 - 18:20 #5
Gerne gratis.. Som skal være lige til at lægge op på en web-server (surftown.dk) Jeg fatter ikke en skid med php og alt det der..
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
28. september 2003 - 18:28 #6
Så er surftown.dk nok et meget godt bud - prisen er den samme som det du skal betale for et web-hotel.

Jeg har INGEN erfaringer med surftown.dk - det kunne være meget sjovt at høre fra nogle der havde prøvet det.
Avatar billede loffer Nybegynder
28. september 2003 - 18:44 #7
Ved du hvad.. Det vil jeg sq prøve.
Avatar billede loffer Nybegynder
28. september 2003 - 18:45 #8
Du er gud thor.ostergaard
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
28. september 2003 - 18:56 #9
Det var alligevel noget :-)
Takker