Avatar billede steamer Nybegynder
28. september 2003 - 12:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ghost in the machine.

Hej Eksperter.

Jeg har haft ekstremt mange problemer med min PC, jeg har på nuværende tidspunkt skiftet bundkort, cpu og 3D kort, men der er stadig en trold i min maskine, jeg har ovenikøbet fået en kopi af min broders XP CDer, min egen original troede jeg var fejlbehæftet, grundet følgende fejlmeddelelse når jeg prøver at reparere min windows XP installation fra CD:

fejl (0) opstået i linje 1768 i d:\nt\base\boot\setup\arcdisp.c.

Denne fejl fik jeg både på min egen originale XP version, og på min broders kopi, så jeg tvivler stærkt på at det er en CD fejl, jeg vil værdsætte din hjælp Mr. ekspert :)

Venlig Hilsen

Robert
Avatar billede serverservice Praktikant
28. september 2003 - 12:49 #1
Hvor langt når du i installationsprocessen?
Avatar billede serverservice Praktikant
28. september 2003 - 12:55 #2
Her er en forklaring på dit problem- det skulle være en ramfejl. Du skal prøve med minimum ram i pcén.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;316400
Avatar billede steamer Nybegynder
28. september 2003 - 13:34 #3
Dannyboyd du er en guttermand :)

Det ser ud som om det VAR min ram sokkel der var busted, jeg giver den lige et par dage for at sikre mig at det ikke var min ram.

Mange mange tak !!

Robert.
Avatar billede serverservice Praktikant
28. september 2003 - 13:48 #4
Ok det var så lidt - noget jeg fandt på Ms support
Takker for point