Avatar billede samong Nybegynder
24. september 2003 - 15:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nec ND-1300

Hejsa !

Nu er det blevet min tur til at løbe DVD brænder....
Har egentlig valgt nec nd-1300. Den er jo blevet billig.

Men en ven siger den ikke kan brænbde på billige skiver.

Er der nogen der kender til det ??
Avatar billede jensendk Nybegynder
24. september 2003 - 16:49 #1
NEc er ret konservative i deres valg af hvilke medier man bruger, men der er håb for den kreative. på http://herrie.rpc1.org kan man hente en modificeret firmware, der kan brænde på næsten alle medier, også de ret ringe af  slagsen som Ritek og Princo.

Med originalfirmware er man begrænset, med herrie's er man ikke..
Avatar billede kriger Nybegynder
24. september 2003 - 20:01 #2
Jeg synes du skal vælge en anden brænder. det har ikke fået meget ros... inden du køber den bør du nok læse hvad de skriver om den på www.edbpriser.dk
Synes du skal bruge et par hundre mere og få en der er bedre...
Avatar billede henninga Novice
25. september 2003 - 00:50 #3
Jeg har kørt med NEC ND1300-A i ½ års tid uden problemer. Men jeg har også kun kørt med TDK og Verbatim skiver.
Jeg gider ikke spare 5-10 kroner på en skive og få en dårlig kvalitet som alligevel ikke kan afspilles på dvd-afspillere rundt omkring.
Der er jo en grund til at de billige skiver er billige ;o)
HenningA
Avatar billede samong Nybegynder
28. september 2003 - 08:46 #4
Takker for jeres svar.
HAr valgt en anden... da jeg hovedsalig kommer til at brænde på skiver fra DE