Avatar billede jones_net Nybegynder
24. september 2003 - 11:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MCSE fora - danske, kender I nogle?

Hejsa

Jeg er i gang med en MCSE, og i den forbindelse kender jeg en frygtelig masse engelske fora og nyhedsgrupper, men kender I nogle danske?

Jeg kender kun forum.superusers.dk

/J
Avatar billede anjamunck Nybegynder
24. september 2003 - 12:06 #1
Kære Jones,
Jeg mener de fleste kursushuse har oprettet grupper.
Jeg kan godt checke det.
Har du ellers planlagt dit kursusforløb?
Smil fra
Anja, www.Kursusplanen.dk
Avatar billede jones_net Nybegynder
24. september 2003 - 12:14 #2
ja, det er både bestilt og betalt, men jeg synes ikke jeg kan finde nogle danske fora omkring MCSE og eksamener. Der er mange udenlandske, men der bliver ofte diskuteret hvilket materiale der er bedst og, om man overhovedet skal gå i gang med kurserne osv. derfor mangler jeg et dansk fora, med folk, som er i gang med forløbet - men der er måske ikke så let at finde?

Jeg ved at mange kursus-udbydere har deres eget forum, men er der ikke et åbent, hvor alle kan tilmelde sig, uden at have bestilt ved en bestemt forhandler? Og så skulle det gerne være et sted, hvor der er noget aktivitet - det er nemlig ikke altid tilfældet ved de udenlandske...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. oktober 2003 - 09:19 #3
Lukker

/J