Avatar billede hizung Nybegynder
22. september 2003 - 19:54 Der er 5 kommentarer

fejl i DLL fil start

Hej.. da jeg skal installere et program (Steam Counter-Strike 1.6)
Først manglede den filen OLEACC.DLL, så var jeg inde og hente den men så kunne den ikke køre den ? HVAD GØR JEG ?
Håber du kan hjælpe :D
Avatar billede fromsej Praktikant
22. september 2003 - 19:58 #1
Hvor har du lagt .DLL filen?
Den skal nok ligge i C:\Windows\system
Avatar billede summer Mester
22. september 2003 - 22:27 #2
Korrekt OLEACC.DLL skal være i C:\Windows\system  Prøv lige at tjekke om den er der.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. september 2003 - 21:21 #3
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?oleacc
her kan du hente den, hvis den er smuttet for dig, og alle andre dll.ér
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 22:22 #4
Luk venligst spm.!
Avatar billede hizung Nybegynder
14. marts 2004 - 11:09 #5
Grunden var at den DLL fil jeg havde hentet ikke var til Windows 98..