Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. september 2003 - 10:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MP3 Filer

Hvad er det der gør at på mange mp3 filer kun kan hører ca 20 sec og så bliver resten bare til skrat eller lyden forsvinder mens time curser bare vandrer videre

Doctor

Bruger selv win XP + mediaplayer 8 og det er det samme på alle mine 3 maskiner
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
20. september 2003 - 10:50 #1
det kan være dårligt kvalitet af selv mp3 filer, det har jeg oplevet før.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. september 2003 - 11:58 #2
nje for det er ca 90% af dem der er sådanne
Avatar billede ohmish Nybegynder
20. september 2003 - 13:36 #3
har du prøvet med Winamp? dejligt program.. måske virker det dér eller et andet program
Avatar billede xcalir Nybegynder
20. september 2003 - 13:49 #4
Hehe...  lad mig gætte. Du har hentet filerne via Kazaa? Velkommen til anti-kopisterne nye udspil. På en eller anden måde kan man ødelægge filerne på den, så man kun kan hører det første af filerne, hvorefter resten er scramblet eller bare ikke er der. Dette forekommer ved de mest udbredte filer. Prøv at hent nogle af de filer der ikke er så mange bruger der har. Plejer at virke nogen gange. Har jeg hørt =O)
Avatar billede ohmish Nybegynder
20. september 2003 - 15:15 #5
farligt emne
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. september 2003 - 18:28 #6
hvad gør man dog ved det
Avatar billede i_am_gates Nybegynder
21. september 2003 - 12:05 #7
Der er ikke rigtig noget at gøre ved filerne. Filerne er ødelagt af anti-piraterne.

Løsning:
Lav være med at bruge kazaa, brug Bearshare.
Der er lige så meget på Bearshare, og anti-piraterne har endu ikke fundet ud af hvad de kan gøre ved Bearshare. Bearshare virker lidt anderledes fra kazaa.

****************************************************************************
*Du må selvfølgelig kun downloade musik eller andet media du allerede ejer *
****************************************************************************

Bearshare kan findes på google.dk eller download.com

God fornøgelse! =)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
23. september 2003 - 19:31 #8
ok bruger det nu heller ikke til de der kopi ting :-)
Avatar billede ohmish Nybegynder
23. september 2003 - 19:42 #9
hvis filerne er ødelagt, betyder programmet du henter med selvsagt ingenting