Avatar billede blim Nybegynder
20. september 2003 - 00:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Movie i full screen

Hej alle...
Jeg har lavet en movie, men vil gerne have at den tilpasser sig brugeren, så den altid kommer til at køre fullscreen!

Ok vi ved alle at man ved hjælp af (the stage).drawRect = (the desktopRectList)[1] kan forstørre/zoome stagen så den passer til brugerens opløsning, men kan det lade sig gøre at stagen SKIFTER opløsning? Det med så at centrere alting er nu intet problem... bare at min movie kan fylde ligeså meget som brugerens opløsning uden at zoome :)
har prøvet at lede alle vejne uden held :( håber nogen kan hjælpe... ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. september 2003 - 07:47 #1
Avatar billede blim Nybegynder
24. september 2003 - 09:51 #2
Hej Per...
Det eneste det du har givet mig gør, er at fjerne den lillebitte kant på 1 pixel når man kører fuld skærm!
Det jeg vil er at min projector kører fuld skærm UDEN nogen form for ramme! Altså hvor den fylder hele skærmen uanset skærmopløsning :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 11:15 #3
Avatar billede tania_nielsen Nybegynder
25. september 2003 - 18:50 #4
Du vælger projector, obtions og vælger "full screen" og hvis det er en shockwave vælger du "stretch to fill"
Avatar billede blim Nybegynder
03. oktober 2003 - 00:54 #5
http://www.director3d.de/2003/07/20.html <-- "Undocumented Lingo" (?)

Tania tak for svaret men det du gør er ikke at gøre din stage større... kun at hive så det fylder mere! Opløsningen vil stadig være den samme! :(
Avatar billede blim Nybegynder
14. oktober 2003 - 15:10 #6
Lukker spørgsmålet...