Avatar billede steelboy Nybegynder
19. september 2003 - 21:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Mister" forbindelsen over VPN

Det drejer sig om en VPN forbindelse i mellem en 3Com OfficeConnect 25 firewall og en maskine som kører XP med den dertil indrettet 3Com firewall HTML klient applikation.

Det går fint med at oprette forbindelsen og det fungerer også fint i ca. 10 min. Derefter ryger forbindelsen i f.eks. en pcAnywhere session henover VPN forbindelsen. Det er stadig muligt at pinge hosts i den anden ende. Det er bare ikke muligt at oprette f.eks. en ny pcAnywhere session.

Efter en genstart at XP maskinen virker alt fint igen!
Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede steelboy Nybegynder
10. februar 2005 - 01:34 #1
Hmm
Avatar billede steelboy Nybegynder
10. februar 2005 - 01:35 #2
Godnat