Avatar billede yohannes Nybegynder
19. september 2003 - 16:35 Der er 1 kommentar

ASUS A7V133 og RAID0

Jeg har netop installeret windowsxp på en ældre maskine med et asus a7v133 bundkort og 2 IBM 30gb harddiske...

Installation gik fejlfrit skidtet vil ikke boote uden en xp cd i drevet ellers for jeg bare en eller anden grim fejl.

Er det normalt eller er det bare noget gammel lort :)

jeg er ret sikker på det har noget med det raid at gøre.
Avatar billede viciodk Praktikant
19. september 2003 - 16:41 #1
Jeg går ud fra at du har 2 stk IBM 30 GB 75GXP harddiske og ja, det er helt normalt de går ned. Jeg har fået udskiftet mine fem gange. Jeg har nøjagtig det samme system som dig og det kan absolut frarådes at køre RAID.

Hvis du vil gøre det, så skal du helt i starten af Windows XP installationen trykke F6 for at installere en ekstra-driver til RAID. Hvis ikke du gjorde dette, kan du lige så godt formatere harddiskene og starte forfra.