Avatar billede jacobjensen Nybegynder
19. september 2003 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

udtræk fra et array

Kan man ved udtræk fra et array bestemme, at hvis et ord går igen, skal det kun udtrækkes en gang?
Avatar billede netro Nybegynder
19. september 2003 - 12:49 #1
Du kan f.eks. opsamle elementerne i en variabel og tjekke om disse allerede findes i variablen.

Arr = Array("Punkt1", "Punkt2", "Punkt1", "Punkt3") ' Osv...
For i = 0 To UBound(Arr)
  If InStr(Streng, Arr(i)) = 0 Then Streng = Streng & Arr(i)
Next

Response.Write Streng
Avatar billede jacobjensen Nybegynder
19. september 2003 - 13:43 #2
Jeg fandt selv svaret noget i stil med din løsning, men du skal da have pointene...
Avatar billede netro Nybegynder
19. september 2003 - 16:15 #3
Tak :)