Avatar billede mckilling Nybegynder
19. september 2003 - 09:14 Der er 9 kommentarer

Nogle links virker ikke når der klikkes på dem - mens andre gør

Når jeg klikker på nogle links (f.eks. alle links der står her inde i teksten på jeres svar) sker der ikke noget som helst, mens andre links virker fint. jeg får ingen fejlmeddelelser. Blot sker der ingen ting.
Jeg har været hele møllen igennem med Spyware/Malware samt diverse virus'er. Det er tilsynesladende ikke her problemet er. Jeg har også scannet Microsofts supportsider uden at finde noget om mit problem.
Jeg har en fuldt opdateret IE 6 og XP pro SP1.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. september 2003 - 09:17 #1
slet dine temp internet filer
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 09:30 #2
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 09:33 #3
Jeg havde det forleden dag, med at jeg ikke kunne trykke på et link, det var en fil inde i hijackthis, jeg fjernede, så kørte det.

Men kan se Aovergaard har haft dig til "behandling", så computeren er ren.
Avatar billede mckilling Nybegynder
19. september 2003 - 09:42 #4
Det er en fortsættelse af http://www.eksperten.dk/spm/401641

jeg synes virkelig Aovergaard har gjort hvad hun kunne og sætter stor pris på hendes deltagelse. Men jeg vil svært gerne slippe for en geninstallation.

Til metal_hansen - jeg prøver når jeg kommer hjem til PC'en.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. september 2003 - 09:52 #5
jeg er ret sikker på at det hjælper - har set problemet et par gange herinde
Avatar billede mckilling Nybegynder
19. september 2003 - 17:02 #6
Jeg har fjernet hvad jeg kunne hvad jeg kunne finde af temp filer. Det var ikke ret mange - måske fordi jeg har "Slet mappen Temporary Internet Files når webbrowseren lukkes" slået til.
Der sker stadig intet.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. september 2003 - 17:35 #7
hmm det kan sq også være at det var et problem som der var en løsning på et sted herinde - jeg er ret sikker på at jeg har set det temmelig mange gange - prøv at søg på det herinde
Avatar billede mckilling Nybegynder
19. september 2003 - 18:22 #8
Der er et par stykker med lign. problemer - men ingen lødninger så vidt jeg kan se. Nogen der har en idé til hvor man kan finde en løsning.
Avatar billede kapla Nybegynder
27. september 2003 - 17:31 #9