Avatar billede j0na5 Nybegynder
18. september 2003 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ER der nogen har der vil hjælpe mig med et lille problem jeg har!

vil nogen ikke omvende denne tekst!?

The Tower Bridge, with its functioning drawbridge is the easternmost entrance to the Thames. The bridge is also a museum which, for a fee, will allow visitors to go up to the old pedestrian walkways and get a breathtaking view of London
Avatar billede t0b1a5 Nybegynder
18. september 2003 - 11:53 #1
nodnol fo weiv gnikathtaerb a teg dna syawklaw nairtsedep dlo eht ot pu og ot srotisiv wolla lliw ,eef a rof ,hcihw muesum a osla si egdirb eht .semaht eht ot ecnartne tsomnretsae eht si egdirbward gninoitcnuf sti htiw ,egdirb rewot eht
Avatar billede j0na5 Nybegynder
18. september 2003 - 11:54 #2
Hey tak for det!!!!
Avatar billede aridian Nybegynder
18. september 2003 - 11:56 #3
hehe sjovt spørgsmål, man skulle jo næsten tro det var den samme person :p
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2003 - 12:50 #4
ja, meget godt klaret på under 2 min. :o)
Avatar billede eagleeye Praktikant
18. september 2003 - 19:13 #5
t0b1a5 og j0na5>> Det er ikke tilladt at hvade mere end en bruger profil på eksperten. Du/i bedes forklare forholdet til hinanden.

Reager i ikke deaktiveres begge bruger profiler.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. september 2003 - 23:46 #6
Ingen reaktion fra nogen af dem.
Begge deaktiveret.