Avatar billede snookz Nybegynder
17. september 2003 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

inputs-bokse

hey..
Jeg leder efter et script som kan gøre inputs-boksene gennemsigtige, altså så man kan se grafikken (som er beggrunden).. ser lidt grimt ud med en farve på grafikken, så hellere have dem som gennemsigtige...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. september 2003 - 16:56 #1
Ved ikke om det er muligt at lave dem gennemsigtige, men alle typer for formatering kan du se hér:
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=273
Avatar billede swuppe Nybegynder
17. september 2003 - 17:53 #2
<input type="text" style="background:transparent">
Avatar billede snookz Nybegynder
17. september 2003 - 18:08 #3
ja, men hvordan ændrer jeg skriftype i den?
eks:

<input type="text" style="background-repeat: repeat; background-attachment: scroll; font-family: Verdana; font-size: 8 pt; background-position: transparent 50%" size="20" name="username">

Når man brugr den, så gider den ikke være gennemsigtigt. hva der galt med koden??
Avatar billede snookz Nybegynder
17. september 2003 - 18:17 #4
sorry.. har fundet ud af det.. tak for det