Avatar billede annkim Nybegynder
17. september 2003 - 14:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ram til bærbar Compaq LTE ELITE 4/40CX

Jeg har fundet en ældre bærbar, men mangler nogle ram til den, har kun 4 mb i den nu, så den kan ikke en gang køre win 3.11, og gerne en bruger manual til samme......Den hed.......Compaq LTE ELITE 4/40CX
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. september 2003 - 15:24 #1
Mulighederne er disse:

8 Mb Total
    1 - PP4MTELITE - Compaq LTE ELITE 4/40CX Notebook / Laptop Memory Module
12 Mb Total
    1 - PP8MTELITE - Compaq LTE ELITE 4/40CX Notebook / Laptop Memory Module
20 Mb Total
    1 - PP16MTELITE - Compaq LTE ELITE 4/40CX Notebook / Laptop Memory Module
28 Mb Total
    1 - PP24MTELITE - Compaq LTE ELITE 4/40CX Notebook / Laptop Memory Module

Se mere her: http://www.clcr.com/memory/flcompaq597.htm
Avatar billede annkim Nybegynder
17. september 2003 - 15:30 #2
Mange tak, jeg prøver mig lige frem og vender tilbage...*S*
Avatar billede annkim Nybegynder
17. september 2003 - 15:35 #3
Nu har jeg kikket lidt, men det er ikke til at finde et sted hvor man evt. kan købe noget...??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. september 2003 - 15:42 #4
Det er såmen nok stort set umuligt. Maskinen er fra dengang Compaq var lidt sære. Rammen er ikke en standardklods. Da den har været ude af produktion i mange år, er det tvivlsomt der overhovedet stadig er nogen der har reservedele på lager.
Avatar billede annkim Nybegynder
17. september 2003 - 15:44 #5
okay, men jeg takker indtil videre, du må meget gerne give besked eller spørger dig omkring...*S*
En forsat god dag...*SS*
Avatar billede aase24 Nybegynder
10. januar 2012 - 13:00 #6
jeg har en Compaq LTE ELITE 4/40CX
der køre med windows 95
virker kun med strømstik i!

Intraseret?