Avatar billede moppe Nybegynder
15. september 2003 - 23:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 Outlook Problem

Hej jeg har lige fået office 2003 på min computer men der er en ting der irretere mig meget. når man starter outlook kommer der et klamt lille ikon ved uret. Hvordan fjerner jeg det uden er lukke outlook.

http://moppe.dyndns.dk/outlook2003.jpg Væk med den???
Avatar billede dmcn Praktikant
15. september 2003 - 23:57 #1
Eftersom Office 2003 kun er kommet i beta til betatestere samt i en ulovlig pre-release, så har du nu to options:
* Kontakt MS, de hjælper beta-testere.
* Luk spørgsmålet, vi hjælper ikke med warez - måske gør MS?
Avatar billede arlet Juniormester
15. september 2003 - 23:58 #2
Hvorfor må vi ikke hjælpe beta-testerene??
Avatar billede dmcn Praktikant
16. september 2003 - 00:00 #3
Fordi sandsynligheden for han rent faktisk er beta-tester er lig 0. De accepterer normalt, at de ikke må vise noget af programmet til nogen overhovedet, da det jo netop er beta osv.
Avatar billede moppe Nybegynder
16. september 2003 - 00:01 #4
korrekt det er en beta jeg er ms beta tester ( man kan tilmelde sig på deres side ) har skrevet til ms men det tager jo flere uger for man for svar tilbage.
Avatar billede moppe Nybegynder
16. september 2003 - 00:01 #5
www.winsupersite.com <-- man må gerne vise det frem!
Avatar billede arlet Juniormester
16. september 2003 - 00:01 #6
moppe ->direkt link
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2003 - 00:02 #7
Avatar billede moppe Nybegynder
16. september 2003 - 00:06 #8
fandt ud af det selv.
Avatar billede arlet Juniormester
16. september 2003 - 00:08 #9
Hvad var svaret???