Avatar billede typen Nybegynder
14. september 2003 - 18:22 Der er 2 kommentarer

Jubii chat / skibet.dk

jeg har en anden computere der ik kan komme på skibet.dk jeg ved ik hvorfor men den blir ved med at fryse når den vil connecte til serveren hvor man kan chatte... Der står bare "setup : initiating connection module" på min egen computere er der ingen problemer med at logge ind. Er der nogle der kan hjælpe mig / min bettesøster
ps. svar hurtigst muligt tak
Avatar billede miss-g Seniormester
14. september 2003 - 22:20 #1
Har de ikke en FAQ på skibet? *S*
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. september 2003 - 12:19 #2
Jeg vil råde dig til at tage kontakt med en styrmand, dem kan du finder over det hele. Men de holder for det meste til hvor de helt nye befinder sig, dvs du ikke kan komme derind hvis du har en høj rang... Derfor log ind som gæst, i menuen til venstre klik på find styrmand, og skriv /gåtil styrmandens navn...
Derfra kan du nemt fanden styrmanden eller fange styrmanden offentligt. Jeg vil tro de har en løsning på dit problem :) De er der jo for at hjælpe