Avatar billede benzon Praktikant
14. september 2003 - 02:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Radeon og CS 1.6 er ikke gode venner ?

Andre der har oplevet at Radeon har svært hved at holde de 100 FPS i CS 1.6 ?

Jeg sider med Radeon 9800 Pro, 2,4 GhZ, 512 Ram, og like 320 GB hd men har faktisk probs med at den ikke kan holde FPS oppe på 100 i 1.6 nogen der hved om det er en bug i ATI´s drivere eller hvordan ???
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 07:03 #1
gå så ind i din cstrike mappe C:\spil\halflife\cstrike

find en fil der hedder = config.cfg

åben den i notepad

find den linje hvor der står = rate "(et eller andet tal )"
og erstat den med            = rate "99999.000000"

find en ny linje hvor der står cl_updaterate "(et eller andet tal )"
lav det om til  cl_updaterate "30"

det ska lige sigen at hvis du ikke kan finde de 2 linjer .. så skal du selv lave dem ( bare lav dem helt nede i bunden af config filen )

gem ændringer om så virker det
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 07:04 #2
Eller prøv

  1. Højreklik på skrivebordet.
2. Vælg Egenskaber.
3. Vælg Indstillinger.
4. Klik på baren hvor navnet på dit grafikkort er.
5. Klik p å Indstillinger For OpenGL.
6. Lodret Synkronisering : Altid Deaktiveret.

Join så CS og så burde du få en del flere FPS..
Avatar billede ird Praktikant
15. september 2003 - 13:47 #3
Virkede det??
Avatar billede benzon Praktikant
15. september 2003 - 14:56 #4
nej :|
Avatar billede mrhan Nybegynder
17. september 2003 - 05:18 #5
Hejsa
Jeg har selv spillet en del cs, og leget med frames osv....Jeg har dog holdt pause ½ år nu.
Er der ikke noget med at ver. 6 er en beta version..???  ....Det mener jeg at have læst et sted....  Hvis dette er tilfældet kan det vel meget vel være derfor...

Hilsen
mrhan
Avatar billede plazm Nybegynder
17. september 2003 - 06:19 #6
hehe nej :)
der er kommet en version 1.6 :) nye våben osv remaps :)
Avatar billede benzon Praktikant
17. september 2003 - 11:16 #7
en eller anden skod command der heder ati_npatch skulle sættes til 0 den forcer trueform selv om det ikke er slået til i opsætningen af min kort klamt nok
Avatar billede ird Praktikant
26. september 2003 - 13:13 #8
Det ville være behageligt hvis du lige gav lidt lyd om hvordan tingene skred frem!!
Avatar billede benzon Praktikant
26. september 2003 - 13:29 #9
har prøvet virkede ikke :|
Avatar billede benzon Praktikant
26. september 2003 - 13:29 #10
det funker stadig ikke næste punkt er at skifte bundkort og cpu :|
Avatar billede ird Praktikant
26. september 2003 - 13:43 #11
har du prøvet med en repair eller en formatering!

REgner da med du har alle updates fra win??
Avatar billede benzon Praktikant
27. september 2003 - 12:53 #12
har haft formateret
Avatar billede ird Praktikant
27. september 2003 - 12:55 #13
har snakket med en ven der siger Radeon ikke har det godt sammen med 1.6!
Avatar billede benzon Praktikant
27. september 2003 - 15:01 #14
tror nu Radeon kan køre med 1.6 tror til gengæld at det kræver du har en maskine der kan sparke røv.

Eks 800 Mhz på bussen i stedet for 533 og så DDR400 i stedet for PC2700 eller hva pokker det nu heder, og 8x agp
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 12:44 #15
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Er det ikke ved at være tid til du giver lidt god feedback i denne tråd, eller lukker den ned igen
Avatar billede benzon Praktikant
08. oktober 2003 - 10:06 #16
fandt aldrig løsningen :|

Desvære lukker  :\
Avatar billede plex85 Nybegynder
02. november 2003 - 00:59 #17
Hej prøv at skrive developer i konsollen ! Iøvrigt har GF 4 4800se og spiller 1600x1200 i 32bit m ml 150-170fps, så dette Radeon må kunne komme mindst op på dette og nok højere, har du slået fuld anti-aliasing og antiprosofisk lys til, experimenter med at slå fra eller skrue ned.Og installer dx9.0a  hilsen plex85