Avatar billede duca Nybegynder
12. september 2003 - 13:22 Der er 5 kommentarer

Backburner til Linux

Hej!

Vi har en større park af Linux maskiner stående til forskellige formål, da en af mine bekendte er ivrig 3D Studio max bruger ville vi høre om vi kunne bruge dem i en netværks rederingsfarm?
Jeg kender ikke selv meget til 3ds, men har lært at der findes et program til windows maskiner ved navn Backburner, der gør den i stand til at indgå i en såkaldt netværks rederingsfarm!? - Kan det samme lade sig gøre med mine Linux maskiner?

På forhånd mange tak

Christoffer
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. september 2003 - 14:04 #1
tror du skal bruge wine (emulator) og så køre backburner men ved ikke om det virker

der er et 3dmax forum på www.3dmaxer.dk de kan nok hjælpe

irc: #3dmaxer.dk (quakenet)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. september 2003 - 14:05 #2
hvilket linux køre de
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. september 2003 - 14:06 #3
Avatar billede duca Nybegynder
12. september 2003 - 15:23 #4
game_tracker: jeg vil helst ikke have noget med wine at gøre, men det er selfølgelig en mulighed -takker
Mine maskiner er noget blandet, men de fleste er med RedHat, derfor vil jeg helst ikke have noget med Wine af gøre.... 99% af dem har X
Avatar billede zerohero Nybegynder
13. september 2003 - 16:03 #5
3D Studio Max er skrevet til Windows - og KUN til Windows. Så jeg tvivler meget på at det kan lade sig gøre med en emulator...

Held og Lykke
ZeroHero