Avatar billede zordiac Nybegynder
12. september 2003 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Checkbox + sæson-ugekalender

Jeg har et problem, som jeg ikke lige kan se igennem :| Jeg vil forsøge at forklare det så godt som muligt..

Jeg har en sæsonplan, som består af 6 sæsonner!

Administratoren skal så kunne oprette et nyt skema, hvor han i første omgang vælger fx. sæson A..

Når han vælger den, får han muligheden for at tjekke alle de tjeckboxe af, som skal tilhøre sæson A. Der er en checkbox ud for hver uge i et år, altså 52 checkboxe. Når de er klikket af, skal han kunne trykke opdater, og så kunne vælge fx. sæson B, og så skal han gøre det samme med den sæson, MEN.. han må ikke kunne vælge de uger, som allerede ER blevet tjekket af i en anden sæson!

Håber i forstår.. jeg smider ikke denne 'opgave' i freelance, da jeg ikke vil have nogen til at lave den for mig! Jeg håber bare, at en af jer kan give mig en forklaring om hvordan jeg skal gribe fat på det!

På forhånd mange tak!

/ Rasmus Klattrup
Avatar billede zordiac Nybegynder
12. september 2003 - 11:55 #1
DOH.. mangler lige lidt..

Værdierne skal gemmes i en acces database, og den skal kunne finde ud af hvilke uger, der er tilknyttet hvilken sæson!
Avatar billede zordiac Nybegynder
15. september 2003 - 09:14 #2
anyone ?
Avatar billede zordiac Nybegynder
17. september 2003 - 12:50 #3
nå ingen :\