Avatar billede oggy Nybegynder
11. september 2003 - 20:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

For høj skærmopløsning, hvodan får jeg den ned?

Hej...
Jeg har lige installeret Mandrake 9.1, og er kommet til at sætte skærmen til 1024x768! Den skal være 800x600 den går i sort lige når den skal til at gå ind i selve linux!!! Hvad gør jeg??? Ikke linux nørd ;)
Avatar billede jinglebell Nybegynder
11. september 2003 - 20:59 #1
har du brugt et program til at ændre hertz på skærmopløsningerne? også har du sat den til en opløsning skærmen ikke kan klare?
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. september 2003 - 21:09 #2
nu er jeg ikke lige inde i mandrake
men check om du har en /etc/x11/Xfree86conf
fil
eller søg efter den .. deri burde du kunne ændre det.
Avatar billede speedfreak Nybegynder
06. oktober 2003 - 00:52 #3
hvis du kan komme i den promt skal du skrive harddrake, så kan du derfra ændre skærmopløsning ved hjælp af dit keyboard
Avatar billede oggy Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:34 #4
Har selv fundet ud af det:::: (FUCK JEG HADER FILTERKEYS)