Avatar billede ekung Novice
11. september 2003 - 10:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

P800 ukendt

Hej !

Når jeg modtager opkald på min P800 viser den af en eller anden grund "Ukendt" i displayet.

Selvom vedkommende der ringer op ovenikøbet er i min kontakter.

Selvom vedkommende ikke var i mine kontakter burde den i det mindste vise nummeret.....

Til at starte med viste den nummer/kontakt, men jeg må have ændret noget på et tidspunkt.

Nogen der ved hvor det kan rettes ?
Avatar billede draeber Nybegynder
11. september 2003 - 11:01 #1
er det når alle ringer til dig, at den viser dette, eller kun en bestemt ??

Hvis det kun er denne ene kontakt, kan det jo også være at han/hun har valgt at få skjult sit nummer, ved opkald...
Avatar billede ekung Novice
11. september 2003 - 11:05 #2
Det er ALLE, uden undtagelser. Jeg har også ringet til den fra min egen telefon (den har ihvertfald ikke skjult nummer) og det er det samme der. Lidt løjerligt ik'?
Avatar billede venturer Nybegynder
11. september 2003 - 11:10 #3
Er "Vis nummer" en del af dit abonnement?
Det kan evt. være at din udbyder har slået funktionen fra for dit nummer. Prøv at ringe til dem og hør ad.
Avatar billede ekung Novice
11. september 2003 - 11:30 #4
Det er som oftest de simple svar der er korrekte. Jeg ringede til Sonofon og det viste sig at de ved en fejl havde slået Vis nummer fra.....Tak for hjælpen!
Avatar billede venturer Nybegynder
11. september 2003 - 15:49 #5
No problem :)