Avatar billede the_king Nybegynder
10. september 2003 - 16:18 Der er 10 kommentarer

Mangler et program til at komprimere

Hey!!

Jeg står med et lille problem. Har to film jeg har optaget ind med mit camera. De fylder begge to omkring 4 GB tilsammen og varer kun 20 i alt. De er i avi-format. En der kender et program det kan få dem ned, så de ikke ligger og tager unødvendig plads??
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
10. september 2003 - 16:19 #1
Fx divx fra www.divx.com/divx
Avatar billede ird Praktikant
10. september 2003 - 16:19 #2
winzip
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
10. september 2003 - 16:19 #3
Vælg "Download the free DivX Codec/DivX Player bundle" midt på siden.
Avatar billede wickedd Juniormester
10. september 2003 - 16:23 #4
http://www.virtualdub.org - Bedst og ganske gratis
Avatar billede fastwrite Nybegynder
10. september 2003 - 16:24 #5
FlaskMPG er også godt.. kig evt. her: http://www.webattack.com/freeware/gmm/fwvideconvert.html

ligger en masse godbidder - freeware
Avatar billede fastwrite Nybegynder
10. september 2003 - 16:25 #6
FlaskMPG er nemt at bruge...
Avatar billede wickedd Juniormester
10. september 2003 - 16:29 #7
Hvordan får man det FlaskMPG til at virke? Vil ikke starte op ...
Avatar billede the_king Nybegynder
10. september 2003 - 17:29 #8
Hverken det ene eller det andet program virker... desværre. Den mælder bare fejl hvis jeg vil ind i programmet... Har en et andet forslag..
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2003 - 21:32 #9
the king >> Du blir nød til at forklare lidt mere om hvorfor det ikke virker. Hvilke fejl kommer det med ?

Jeg vil anbefale VirtualDub. Og du mangler garanteret et DV codec, for at det virker.

Hent det her: ftp://ftp.canopuscorp.com/pub/drivers/dvcodec.exe
Installer det, og se så om du ikke kan indlæse din fil i VirtualDub.

Herefter kan du evt. re-encode din film til f.eks DivX eller Xvid.

se her: http://www.digitalempire.frac.dk/avidivx.shtml
Avatar billede wickedd Juniormester
10. september 2003 - 23:28 #10
^^ Mit svar igen? Huh? Nåååh... :/