Avatar billede - Nybegynder
10. september 2003 - 13:47 Der er 4 kommentarer

Bat file looper

Jeg vil oprette en scheduled task hva. AT kommandoen i en batch fil.

Hvis jeg kører kommandoen:
  AT 11:00 "c:\windows\Somefile.bat"
i en prompt virker det fint.

Hvis jeg ligger kommandoen i en bat fil bliver kommandoen ikke udført, men står og kører kommandoen igen og igen dog uden at skrive returstringen "added a new job with....."

Hvad er galt??
Avatar billede jschack Nybegynder
10. september 2003 - 14:38 #1
Hvilket styresystem? Jeg har lige prøvet hvad du beskriver på min XP pro boks, og det lader til at fungere som det skal.
Avatar billede - Nybegynder
10. september 2003 - 14:48 #2
win 2000 sp3
Avatar billede bertelbrander Praktikant
10. september 2003 - 19:25 #3
Du har vel ikke kaldt din batfil for at.bat (eller at.cmd)? Det går ikke, for så vil bat filen kalde sig selv igen og igen i stedet for at.exe
Avatar billede - Nybegynder
11. september 2003 - 09:21 #4
Jo det havde jeg selvfølig. Jeg omdøbte og nu virker den.
Smid et svar for points.