Avatar billede glyholt Nybegynder
10. september 2003 - 00:29 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

metallica opsamling

Hej alle ...
jeg leder efter nogle opsamlinger med Metallica..
Nogen her der kender titler på Metallica opsamlinger, og hvilken sange der er på dem??

På forhånd tak
Henrik
Avatar billede snv Nybegynder
10. september 2003 - 00:30 #1
Avatar billede glyholt Nybegynder
10. september 2003 - 00:32 #2
der kunne jeg godt kigge selv... ved du hvor på siden der er noget om opsamlinger, og hvilken opsamlinger der er udgivet i Danmark
Avatar billede connie Nybegynder
10. september 2003 - 00:42 #3
Metallica er et ret konservativt band på det område, og har derfor ikke udgivet nogle officielle opsamlings- eller "Greatest hits" albums indtil nu.
Avatar billede glyholt Nybegynder
10. september 2003 - 00:44 #4
officielle !! findes der nogen ikke officielle opsamlinger ??
Avatar billede connie Nybegynder
10. september 2003 - 00:44 #5
Avatar billede glyholt Nybegynder
10. september 2003 - 00:47 #6
er ikke ude efter ulovlige udgaver
Avatar billede connie Nybegynder
10. september 2003 - 00:48 #7
Nej det håber jeg heller ikke.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. september 2003 - 02:38 #8
køb evt. liveshit- binge & purge!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. september 2003 - 13:27 #9
glyholt>> den eneste oficielle opsamlingsskive Metallica har lavet er mig bekendt S & M (Metallica + Sanfransisco Symphony)
Avatar billede glyholt Nybegynder
10. september 2003 - 23:10 #10
Takker for jeres svar...
Læg lige et svar så i kan få point..
Avatar billede cyberspace Nybegynder
11. september 2003 - 10:06 #11
connie>> når du siger der ikke er udgivet nogen opsamlings eller gratest hits album med Metallica så tager du fejl - De har udgivet S & M
Avatar billede cyberspace Nybegynder
11. september 2003 - 10:06 #12
svar
Avatar billede connie Nybegynder
12. september 2003 - 03:41 #13
cyberspace>> På en måde og så alligevel ikke! S&M (har den selv) er Metallica's bedste udsat for San Fransico Symfoniorkester i en live udgave (om man så kan lide det eller ej), så det har vel altså ikke just så meget at gøre med en den originale opsamling som jeg føler at glyholt spørger efter.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. september 2003 - 09:39 #14
hvis det er en original og ikke kan bruge en live med symphony orkester. Så er der hvis ikke andet at sige end nixen bixen intet af den slaks fra Metallica. DEt nærmeste man nok kan komme er Liveshit -  skiven.