Avatar billede boyd Nybegynder
09. september 2003 - 13:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sata drivere på win xp install cd?

Efter at have købt en SATA harddisk, vil jeg gerne installere windows xp på den. Problemet er jo at windows vil ha en driver til min controller under installationen, for at kunne finde harddisken.

Da jeg ikke har noget diskettedrev i min computer, og heller ikke har i sinde at installere et, vil jeg gerne ha driverene lagt over på en windows cd.

Spørgsmålet går i alt sin enkelthed ud på. Hvor skal jeg ligge driverene til min SATA controller for at den kan finde min harddisk automatisk?
Avatar billede nopsen Ekspert
09. september 2003 - 17:57 #1
Du er nødt til at have dem på en diskette, der er ikke nogen vej udenom, medmindre man er en haj til preloads og den slags.. jeg havde selv samme problem og måtte låne et diskettedrev af en ven for at få det op at køre. Jeg ved dog ikke om man kan bruge en bootbar usb-plug, men tror det ikke.
Avatar billede boyd Nybegynder
01. januar 2004 - 19:13 #2