Avatar billede carstencarsten Nybegynder
09. september 2003 - 10:57 Der er 10 kommentarer

Website - programmering og desgin hjælp søges

Er studerende med behov for et website til mine opgaver , noter. Desuden har jeg et ønske om at have et webgalleri med fotos. Websitet skal være enkelt men elegant og flot.

Programmering i php eller asp. Websitet skal kunne vedliggeholdes online uden frontpage eller dreamweaver . dvs at jeg skal kunne skrive direkte i et admin modul.

Menupunkter
Profil
CV
HD
fotos
kontakt mig

Mere kommer ....

Betaling Eksperten point
Avatar billede cdc Novice
09. september 2003 - 11:00 #1
hvad kan du selv ?
Avatar billede carstencarsten Nybegynder
09. september 2003 - 11:13 #2
jeg kan ikke programmere eller lave webdesign - derfor søger jeg hjælp ...
Men hvad kan jeg evt hjælpe dig med ?
Avatar billede exp Juniormester
09. september 2003 - 11:13 #3
Avatar billede cdc Novice
09. september 2003 - 11:16 #4
som exp er inde på skal du have fadt i et færdig system, da du ikke kan noget.
Avatar billede carstencarsten Nybegynder
09. september 2003 - 11:19 #5
Jeg har prøvet at vedliggeholde et website som var i phpnuke og i phpwebthings. Med disse programmer kan jeg selv vedliggeholde sitet.Jeg kan selv skrive tekster og oploade billeder f.eks
Avatar billede exp Juniormester
09. september 2003 - 11:21 #6
inde på www.opensourcecms.com kan du afprøve en række cms'er o.lign. den er god den side
Avatar billede carstencarsten Nybegynder
09. september 2003 - 11:47 #7
jeg vil gerne have hjælp af en som kan installere et php program på mit webhotel og så behøver jeg hjælp af en designer til designet. Resten kan jeg selv finde ud af...
Avatar billede carstencarsten Nybegynder
09. september 2003 - 11:59 #8
har læst  www.opensourcecms.com som er et fint website men et af disse programmer skal installeres og så skal det opsættes, Der skal sættes en menu og div funktionaliter op og deres skal der ligges noget webdesign på. Hvem kan hjælpe med dette ?
Avatar billede mpezip Nybegynder
11. september 2003 - 18:59 #9
nu skal du hørre her .... jeg kan godt hjælpe, både PHP og design ...hvis det kunne ha en interesse er du meget velkommen til at kontakte mig, den måde vi arbejder på medhensyn til design er at vi kommer med et par udkast efter at vi har talt sammen og derefter finder vi den som vil passe jer best..

koden kan vi sagtens lave så i for et admin område hvor dem som har rettigheder kan redigere, oploade billeder, skrive nyheder OSV..
Avatar billede mpezip Nybegynder
11. september 2003 - 19:02 #10
mpe@zipcom.dk smider dig lige en mail carsten