Avatar billede 3dmax Nybegynder
07. september 2003 - 11:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

opdater grafikdriver med virusscan

Når man ønsker at opdatere sin grafikdriver, men har et virusscanner program, McAfree 7, så får man meddelesen om at virus-programmet ikke må kører. Er det nok at sætte McAfree til "allow all" eller skal det helt fjernes?
Avatar billede wackern Nybegynder
07. september 2003 - 11:22 #1
Deaktivere det ? Eller "Afslut" det plejer at hæjlpe :)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. september 2003 - 11:22 #2
Deaktiver McAfee, mens du opdaterer driveren, genstart så og tjek om McAfee er aktiveret igen.
Avatar billede wackern Nybegynder
07. september 2003 - 11:23 #3
svar :D
Avatar billede 3dmax Nybegynder
07. september 2003 - 11:54 #4
Kan man deaktiver selve McAfree eller skal det gøres i windows, og skal man gøre det samme når man har en firewall( også McAfree)?
Avatar billede fromsej Praktikant
07. september 2003 - 11:56 #5
Højreklik på McAfee i tray, og deaktiver den derfra.
Avatar billede fromsej Praktikant
07. september 2003 - 13:14 #6
Tak for point, men burde Wackern ikke have haft det halve? :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. september 2003 - 17:12 #7
Men det er nu ikke nødvendigt at deaktivere sit antivirusprogram for at opdatere driverne
Avatar billede 3dmax Nybegynder
07. september 2003 - 17:55 #8
jo Wackern brude have haft det halve, men det er hvis forsendt nu?? undskyld
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. september 2003 - 19:54 #9
Ikke for sent - der kan jo bare oprettes et spørgsmål med point til ham ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. september 2003 - 19:59 #10
Vi deler da bare.*S*
Wackern>>Sig lige til, så laver jeg et pointspørgsmål til dig.