Avatar billede clausi Nybegynder
07. september 2003 - 04:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søges

Hej alle,
Jeg skal bruge en perfektionistisk designer med flair for detaljen der kan lave et lækkert site. Projektet er forholdsvist lille: Der skal laves en forside og nogle popups, ca. 17. mv. Det handler ikke om sex eller anden erotik! Du skal kunne Java, ASP mv.
Det er ikke fuldtidsarbejde, men nærmere en opfordring til en dygtig gut/pige der gerne vil tjene en skilling eller to.
Hvis interessen er vagt, lad os mødes og tale om projektet.

Hilsen
Clausi
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2003 - 10:07 #1
nå du skriver java - _mener_ du så java eller mener du javascript?

Jeg er godt nok ikke designer men udelukkende programmør og det kan derfor være at jeg kan lave funktionalitet på sitet - til gengæld kan jeg så hive en designer med ind over der kan stå for det jeg ikke kan.

Hvis du ikke kan fortælle mere om projektet her skal du være velkommen til at kontakte mig (se minisite for mere info) så vi kan se hvad det er for noget.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. september 2003 - 10:10 #2
He, jeg kunne jo fx. være den designer der supporterede en decideret ASP programmør, som fx. keysersoze. Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, som 3D grafiker / flashprogrammør - se mit portfolio hér: www.larsholmgaard.dk. Jeg er i skrivende stund ved at lave en anden version af mit site, som er mere 'business-like' - det kommer online i morgen. Du er mere end velkommen til at kontakte mig, du finder adresse osv. på mit site.
Avatar billede swaxi Nybegynder
07. september 2003 - 11:25 #3
jeg formoder at clausi bare mener at man skal mestre de relevante teknologier? jeg er også interesseret. smid mig en mail på : info@kyberfabrikken.dk
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2003 - 11:52 #4
Jeg vil da gerne høre lidt mere om hvad de var du havde i tankerne, du kan se lidt mere på www.device.dk
og kontakte mig hvis det har interesse osj@device.dk
Avatar billede tt-dk Nybegynder
07. september 2003 - 12:13 #5
er frisk på opgaven...

kan kontaktes på th@websolutions.dk
se mere på www.websolutions.dk
Avatar billede clausi Nybegynder
07. september 2003 - 23:48 #6
Tak skal I have. Jeg har foreløbig fundet hvad jeg skal bruge.

Venlig hilsen

Clausi.