Avatar billede stroke1 Nybegynder
07. september 2003 - 00:54 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

problem med afstand

Jeg har følgende kode :

<tr>
        <td><b>Email adresse:</b></td>
        <td><input type="text" name="email"  SIZE="10" MAXLENGTH="25" value="<?php echo "$email"; ?>"</td>
</tr>

Men der er et stort mellemrum mellem "Email adresse" og boksen hvor man kan skrive en email adresse.

Hvordan gør man det mellem mindre ??

Det står i en tabel.
Avatar billede stroke1 Nybegynder
07. september 2003 - 00:56 #1
mellemrum skulle der have stået!!
Avatar billede gertp Nybegynder
07. september 2003 - 00:56 #2
<td align="right"><b>Email adresse:</b></td>
Avatar billede stroke1 Nybegynder
07. september 2003 - 01:06 #3
prøver det lige
Avatar billede iphase Nybegynder
07. september 2003 - 01:19 #4
PRoblemet kan også være den tabel det hele ligger i er for stor. har du defineret en brede i <TABLE> ??
Eller er der andre ting i tablen der påvirker breden?
Avatar billede stroke1 Nybegynder
07. september 2003 - 03:07 #5
ved ikke rigtig hvordan man styrer placeringen af disse input bokse ???
Avatar billede stroke1 Nybegynder
07. september 2003 - 03:12 #6
kan godt gøre som gertp skriver, men inputboksen står helt ude til højre i tabellen. vil gerne have den centreret..
Avatar billede stev Nybegynder
07. september 2003 - 10:27 #7
<td align="center"><b>Email adresse:</b></td>
Avatar billede iphase Nybegynder
07. september 2003 - 10:52 #8
<table>
<tr>
        <td align="right"><b>Email adresse:</b></td>
        <td align="left"><input type="text" name="email"  SIZE="10" MAXLENGTH="25" value="<?php echo "$email"; ?>"</td>
</tr>
</table>

Hvis du stadig har problemer, så send os hele din koden, for jeg kunne godt tænke mig at se hele den table. for det du har sendt os ville aldrig lave afstand mellem texten og boxen
Avatar billede sone Nybegynder
07. september 2003 - 22:09 #9
...helt basalt er det jo et HTML-problem - ikke et PHP-problem...!