Avatar billede baltazar_ Nybegynder
06. september 2003 - 13:51 Der er 3 kommentarer

hvorffor vil den ikke tælle dette

jeg kan ikek se fejl i koden, men aligevel påstår den at feltet ikke findes i database, selv om den gør det

strSQL1 = "SELECT COUNT(zepternr) AS fundet FROM oversigt WHERE"
strSQL1 = strSQL & " (zepternr LIKE '%" & strKeyword & "%')"
strSQL1 = strSQL & " OR (varegruppe LIKE '%" & strKeyword & "%')"
strSQL1 = strSQL & " OR (omvaren LIKE '%" & strKeyword & "%')"
strSQL1 = strSQL & " OR (detaljer LIKE '%" & strKeyword & "%')"

'sql2 = "SELECT * FROM oversigt where zepternr AND varegruppe LIKE '%"&strKeyword&"%' order by zepternr"
set rs = myConn.execute(strSQL)
set rs = myConn.execute(strSQL1)

response.write "<br><h1>Søgereultat på : <font color=""red"">"
response.write request.form("T1")
response.write " : "

response.write rs("fundet")
response.write "</font></h1>"
Avatar billede baltazar_ Nybegynder
06. september 2003 - 13:54 #1
tror jeg har fundet fejlen...vender tilbage om lidt med resultat
Avatar billede baltazar_ Nybegynder
06. september 2003 - 14:02 #2
havde kommet til at kalde noget af sql betegnelsen strSQL hvor det skulle værre strSQL1  :O)
Avatar billede terry Ekspert
06. september 2003 - 18:29 #3
place an answer and accpet it yourself so you can get your points back then:o)