Avatar billede foxterri Nybegynder
03. september 2003 - 14:51 Der er 9 kommentarer

gfx-kort til bærbarcomputer

harj jeg har lige fået min dellbærbar computer. 0g har prøvet at installere grafikkort drivere til en ati radeon 9000 som jeg bestilte den med.. men forgæves efter flere 100 forsøg... og så synes jeg lige jeg skulle ind i bios og chekke om der var noget gfx kort.. og wupti så står der at der er et geforce fx5200 så er mit spørgsmål så. hvilket gfx kort er bedst ??? geforce fx5200 64 mb ram eller ati radeon 9000 64 mb ram ?

og hvis geforce fx 5200 er bedst skal jeg så ringe til dell og spørge om jeg bare skal beholde den eller ??
Avatar billede foxterri Nybegynder
03. september 2003 - 14:56 #1
skal lige sige at det er mobility eller hvad det hedder..
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 14:58 #2
Avatar billede foxterri Nybegynder
03. september 2003 - 15:02 #3
der står de ik.. kun til de stationære udgaver..
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 15:05 #4
Holder selv på at Radeon er bedre end gfx, men nadre er måske af anden mening!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. september 2003 - 15:12 #5
Prøv lige at dobbeltchecke ved at downloade aida og se hvilket grafikkort den mener du har i.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede foxterri Nybegynder
03. september 2003 - 15:17 #6
ehh.. bios siger jeg har geforce fx5200 ?? der er da ik noget der er mere præcis end bios ? men well kan heller ik lige få intenettet til at virke på den lige nu.
Avatar billede foxterri Nybegynder
03. september 2003 - 15:45 #7
hmm det der program siger det er et geforce fx 5200 go
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. september 2003 - 16:00 #8
Ok, jeg har ingen mening mht hvad for et der er bedst, men syntes bare at du skulle være helt sikker, før du brokkede dig til Dell. Og det er du nu.
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 10:59 #9
Er det ved at være tid til feedback :))