Avatar billede hoejgaard Juniormester
03. september 2003 - 01:05 Der er 26 kommentarer og
5 løsninger

hvilket webhotel

Jeg skal bruge et webhotel, men ved ikke hvilken udbyder jeg skal vælge.

Der skal være PHP, MySQL .
Avatar billede entertainer Nybegynder
03. september 2003 - 01:08 #1
Søg efter en udbyder på www.webhostpriser.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 01:12 #2
Gør som #1 svare eller kig på nogle af disse.

www.e-side.dk
www.limehost.dk
www.d-hosting.dk
www.webhosting.dk

www.find-webhotel.dk
www.hostpriser.dk

Der er lidt af de billige og dyre.. Det kommer jo an på hvor meget du vil betale og om du ser på prisen eller stabilitet.
Avatar billede hoejgaard Juniormester
03. september 2003 - 01:20 #3
hvilken platform de har, er det ligegyldigt ????
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 01:29 #4
Ja.. Dog vil jeg personligt anbefale dig at kigge efter Unix/Linux til PHP/MySQL brug hvis du ikke overvejer at skifte til ASP senere..

Men teknisk kan både UNIX/LINUX/WINDOWS m.m. bruges.
Avatar billede Chewie Novice
03. september 2003 - 01:33 #5
jeg bruger www.frac.dk og er helt tilfreds ellers kik her www.internetplads.dk
Avatar billede Chewie Novice
03. september 2003 - 01:34 #6
(stavefejl er gratis:O)
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 01:36 #7
Men der kan du vel ikke ha et domain tilmeldt?
Avatar billede hoejgaard Juniormester
03. september 2003 - 01:55 #8
Jeg skal bruge et hotel der ikke går ned. Hvad med b-one er det godt ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 02:02 #9
Det er vist svært at gennemskue, de får meget ris, men der er selvf. altid folk der er utilfredse.. Men supportten hos B-one er vist ikke noget du skal regne med efter hva der skrives i News.
Avatar billede lonebiker Nybegynder
03. september 2003 - 04:10 #10
Har kun possitivt at sige om b-one, efter 1 år som kunde.
Avatar billede keysersoze Guru
03. september 2003 - 12:37 #11
Jeg er kunde hos d-hosting.dk som bacardil nævner, jeg har deres store Web3 hvor der er spam/virus filert på email, Det er rart at slippe for en masse af alt det lort, Så dem kan jeg klart anbefalde.
Avatar billede dd-man Nybegynder
03. september 2003 - 19:05 #12
Har et hotel hos www.comsupport.dk - og de supporterer deres kunder... helt ud til natten!
De har også en support kanal har jeg fået en email fra dem...
IRC-server: irc.comsupport.dk
Channel: #comsupport

Ellers synes jeg også at:
wannafind.dk
web10.dk

er gode nok - der har jeg også hoteller.

b-one.dk har jeg også et hotel hos, men bryder mig ikke om at lægge på windows server, synes tingene kører lidt langsommere, og så skal man lave php lidt anderledes...

Håber det var noget der kunne bruges...
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 19:11 #13
dd-man> Er du sikker på at b-one køre med win server overhoved?
Avatar billede dd-man Nybegynder
03. september 2003 - 20:27 #14
Ja, jeg er 100%
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 20:29 #15
Okey, men hvilket domain har du på en winserver.. Det vil jeg da gerne selv opleve, jeg har da gennem aldrig set et domain på win server hos dem.
Avatar billede dd-man Nybegynder
03. september 2003 - 20:36 #16
Jeg har ligget på en windows server fra da jeg tilmeldte mig fra snart et år siden, og det har aldrig kørt godt... jeg har så indenfor de sidste 6 måneder ikke gidet at røre det, da jeg synes det var lidt ustabilt/langsomt - så jeg ved ikke om de har flyttet mig... skal jeg ikke kunne sige - har i hvert fald ikke fået noget at vide fra dem...
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 20:38 #17
gennem = nemlig..
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 20:38 #18
Hvad er det for et domain? eller er det et hemmelig domain?
Avatar billede dd-man Nybegynder
03. september 2003 - 20:53 #19
jeg vil helst ikke linke til det, da det er "øhm" privat og noget måske stødende til folk - det domain jeg har hos dem.
Avatar billede webcreator Nybegynder
03. september 2003 - 20:55 #20
Et par gode råd. Hold dig fra : www.webdomain.dk og www.freepaq.dk !
Ville være synd og skam, hvis du registrerede hos dem. Hvis du kan "nøjes" med et gratis-hotel, så brug frac.dk - jeg vil mene, at du skal købe et _meget_ dyrt webhotel, for at få bedre stabilitet end frac.dk. Og hvis du endelig vil have et domain, så kan du jo altid køre et lille hotel med ½ eller 5 MB på, og redirecte til ditnavn.frac.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 20:59 #21
dd-man> Du må gerne smide mig en privat mail med det, jeg bliver IKKE stødt bare rolig *S* ps (at) web-sale (dot) dk

webcreator> Har ellers ikke hørt ris til freepaq.dk efter de ændringet stil og tog betaling.. Er de stadigvæk ustabile eller er det et halvt / hel år gamle oplysninger du bygger på?
Avatar billede webcreator Nybegynder
03. september 2003 - 21:03 #22
Jeg brugte dem til for ca. 3-4 uger siden. Da havde de været nede ca. 5 gange i længere perioder. Og skal du arbejde med SESSIONS under PHP, så kan du godt glemme alt om freepaq - det lærte jeg på den hårde måde :(
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 21:06 #23
Okey.. :o(
Avatar billede dd-man Nybegynder
03. september 2003 - 21:15 #24
bacardil: pt. vil jeg hellere have du bare tager mit ord for det, for jeg vil helst ikke udgive linket - slet ikke endnu :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2003 - 21:25 #25
dd-man> Jeg fandt lige et andet domain, der lå på MS/IIS.. Det lyder da underligt at havde MS/IIS og alligevel havde Chili!Soft-ASP/3.6.2 på Red-Hat/Linux.. Men skidt.. så fandt jeg ud af det.. Takker for opmærksomheden
Avatar billede dd-man Nybegynder
03. september 2003 - 21:27 #26
np :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
03. september 2003 - 21:33 #27
Jeg vil også gerne være med til at råde dig lidt mere (netop fordi jeg selv har været _meget_ uheldig). Jeg har oftest købt billige hoteller, med en masse dejlig plads. Men hvad pokker skal man bruge al den plads til, når hotellet er nede hele tiden ?? :-)

Det første hotel jeg havde (www.dht.dk), var udstyret med sølle ½ MB. Men da mit website kun fyldte 120 KB, så var det jo rigeligt. Og da jeg kunne få al den ekstra plads jeg ville have ved whitehat.dk (som dengang var det helt hotte), så jeg det ikke som et større problem, at jeg skulle betale hele 20 kr./mdr. for den halve megabyte. Og jeg må da sige, at pengene var givet godt ud. Tror jeg oplevede nedetid 2 gange - og det var på under 15 min. hver gang. Så DHT.DK kan klart anbefales - evt. sammen med www.frac.dk - som pt. er det bedste du kan få :)
Avatar billede fairplay Nybegynder
06. september 2003 - 13:34 #28
Skulle du falde over adactive.dk så vil jeg lige advarer dig mod at bruge dem blandt andet fordi de bliver ved med at sende rykkere ud til deres gamle kunder selvom de forlængst er flyttet. Der er nogle folk der er dumme nok til at betale regninger ud at vide hvad de betaler for. Plat måde at tjene penge på.

Og så har jeg selv oplevet og hørt fra andre der har brugt dem, at de engang imellem viser deres egen hjemmeside på deres kunders domæner for at score hits/kunder.
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:14 #29
Brug ikke Webdomain.dk

Webdomain.dk snyder dig til at overføre penge til deres konto, men du høre aldrig fra dem igen. Jeg har læst flere indlæg med folk der har været udsat for det samme som jeg og jeg har derfor politianmeldt virksomheden. Har du været ude for en lignende oplevelse med webdomain.dk så må du gerne tage kontakt til mig. Jeg ved ikke om det er muligt at få sin epenge tilbage, men han skal ihvertfald ikke ahve lov til at snyde penge fra flere.

Med venlig hilsen

Allan Reichstein
allan@nyetredje.dk
Avatar billede Chewie Novice
04. november 2003 - 15:17 #30
hoejgaard >> Så er der oprydning i gamle spm :o)
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. november 2003 - 17:26 #31
Ja, klart! Hold dig fra webdomain - det domain havde jeg for 4 mdr. siden. Hold op en idiot der styre det. Han snyder folk. Verdens mest uærlige mand.