Avatar billede mlindegaard Nybegynder
02. september 2003 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP sammen med Javascript!

hvordan blander man javascripts sammen med asp?

f.eks. hvis har en variabel i javascripts som indeholder en highscore og den highscore vil jeg gerne ha lagt over i f.eks. session("highscore")...

hvordan gør man det?
Avatar billede dj-pede Nybegynder
02. september 2003 - 12:34 #1
Det er hemmeligt :)  Nej, jeg kan faktisk ikke lige svare på det.. Er bare lige I det provokerende hjørne :).. Sidder faktisk selv lige og læser om ASP lige nu :) Så jeg blev bare lige nysgærrig..

Håber du finder ud af det. Og sorry :)
Avatar billede m_skau Nybegynder
02. september 2003 - 12:35 #2
Overfør det via en querystring:

<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
if ('<%=request.querystring("highscore")%> ' != highscore + ' ')
{
    window.location="sammeside.asp?highscore="+highscore;
}
</script>
<%
  session("highscore") = request.querystring("highscore")
%>
</body>
Avatar billede mlindegaard Nybegynder
02. september 2003 - 12:52 #3
function showscore(){S+=add;parent.score.document.write("<bo"+"dy bgcolor=#1e1e1e text=#99CCFF><center><font face=Verdana size=2><strong>Score "+S+" ('<% session("highscore")= +S+ %>')</font></strong></center>");parent.score.document.close()}

Kan man ikke gøre noget i denne stil?
Avatar billede mlindegaard Nybegynder
02. september 2003 - 12:53 #4
jeg kan bare ikke finde ud at sætte det rigtig op