Avatar billede mictor Nybegynder
01. september 2003 - 19:26 Der er 1 kommentar

Smidt af nettet

Jeg bliver ofte smidt af internetforbindelse, og når jeg så vil logge på igen får jeg en fejl 718. Hvis jeg genstarter computeren er der ingen problemer med igen at logge på.
Jeg kører winxp og en speedstream adsl forbindelse
Avatar billede sir_loser Nybegynder
02. september 2003 - 07:30 #1
Hej
til at start med. Har du prøvet med en anden computer. Vis ja. har den så samme fejl????
Vis den har det, skulle du nok prøve om du ikke kan komme til at opdater Firmware i routeren.
Vis der ingen problemmer er med en anden computer. Så er det to ting. Dit netkort/ net installersion eller din Windows XP som fuckup.
Prøve at ominstaller dit netkort til at start med vis du dog ikke har prøvet.
Og ja. Med de nyest driver som nu er til den....
Vis det ikke hjælpe. Så prøve at opdater XP ( Især vis det er home du har )
virker det heller ikke. prøve med et nyt netkort.
Og vis alt slår fejl Så ominstaller din Windows XP. Da der er et eller andet som ødelæger dit netværk.
Men tro på at det er netkorte som fuckup.......
Håber jeg kunne hjælpe..