Avatar billede agentbob Nybegynder
01. september 2003 - 14:40 Der er 2 kommentarer

hvilket skærmkort til mit terratech 600 tvkort?

Jeg har lige købt et terratech 600 skærmkort som umiddelbart virker supert!

Billede virker dog ret uldent hvilket jeg så har fået at vide har noget at gøre med mit alm. skærmkort som bare er det der medfulgte på motherboarded.

Spørgsmålet er så - hvilket skærmkort (eller hvilke egenskaber skal skærmkortet som min. have) skal man købe når man ikke skal bruge det til at spille på og helts ikke vil ofre for mange penge på det?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. september 2003 - 14:44 #1
Uden at skal gøre mig klog på om det kan passe elelr ej så syntes jeg saltså at det lyder ret mærklift at det skulle være dit grafik kort der fik dit tuner kort til at se mærkligt ud. er du sikker på at dit antenne signal ikke forstyrs på vej til stikket, i stil med udefra kommende støj.

MC
Avatar billede agentbob Nybegynder
03. september 2003 - 09:49 #2
Well muligvis - men det er jo trods alt (vel) skærmkortet der afgør den opløsning/hastighed grafikken har på skærmen - om det kommer fra et tv-tunerkort eller spil/dvd mv.?