Avatar billede eon2000 Nybegynder
31. august 2003 - 16:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man regigere ACL hvis man ikke har adgang?

Jeg har brugt Cacls på et helt drev og er nu blevet lukket helt ude! Jeg gjorde ellers efter kunstens regler med /g brugernavn:N, men den har gjort sådan at alle brugere ikke har adgang. Jeg tror der er fordi jeg nok ikke har skrevet brugernavnet rigtigt... Jeg har prøvet at redigere, men din vil ikke pga. Nægtet adgang. Jeg vil bare vide om en formation er den eneste udvej eller om jeg slipper.

Ved ikke lige om det er den rigtig kalagori men har bare mega brug for hjælp!
Avatar billede squashguy Nybegynder
31. august 2003 - 16:14 #1
hvis du har mistet ejerskabet over mapperne, kan du som admin altid genehverve det.
Avatar billede eon2000 Nybegynder
31. august 2003 - 16:23 #2
Hvordan? Jeg har prøvet alle cacls kommands!
Avatar billede squashguy Nybegynder
31. august 2003 - 16:36 #3
Avatar billede eon2000 Nybegynder
31. august 2003 - 16:45 #4
TAKKER MANGE GANGE...
Avatar billede eon2000 Nybegynder
31. august 2003 - 16:47 #5
Bare jeg vidste hvordan man ga' points :(
Avatar billede squashguy Nybegynder
31. august 2003 - 16:53 #6
jeg lægger et svar :)
Avatar billede eon2000 Nybegynder
31. august 2003 - 18:02 #7
Ved du så hvordan jeg kan få adgang til alle filerne ved en command? Ellers skal jeg lave takeown på alle filerne :(